Medical marketing

By amin
بازاریابی پزشکان

.

امور اجرایی در حوزه بازاریابی پزشکی و دندانپزشکی:

.

تدوین استراتژی بازاریابی و بازاریابی دیجیتال مراکز دندانپزشکی و پزشکی

.

تحلیل و آنالیز تخصصی مراکز پزشکی و دندانپزشکی رقبا و مراکز پزشکی لوکال

.

تحلیل و آنالیز تخصصی بیماران و مراجعین فعلی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و ایجاد باشگاه مشتریان ( مراجعین )

.

طراحی، تدوین و تحلیل استراتژی ایجاد مراجعین مشعوف و وفادار در مراکز پزشکی و دندانپزشکی

.

طراحی، تدوین و تحلیل تخصصی قیمت گذاری خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

.

طراحی، تدوین و تحلیل تخصصی نرخ بازگشت سرمایه در پلن های بازاریابی مراکز پزشکی و دندانپزشکی (ROI )

.

تحلیل و آنالیز تخصصی نقاط قوت و ضعف درون سازمانی کسب و کارها پزشکی و دندانپزشکی

.

تحلیل و آنالیز تخصصی نقاط قوت و ضعف برون سازمانی کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی تصمیمات استراتژیک در کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی توسط تحلیل ( SWOT )

.

طراحی، تدوین واجرای استراتژی بازاریابی پورسانتی در کلینیکهای پزشکی و مراکز دندانپزشکی (Affiliate Marketing )

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی قیمت گذاری خدمات پزشکی و دندانپزشکی بر مبنای سهم بازار ( Market Share )

.

مشاوره تخصصی در راستای تشکیل  تیم بازاریابی پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی محور

.

مشاوره تخصصی در راستای خلق خدمت پزشکی و دندانپزشکی منطبق با نیاز مراجعین

.

تحلیل و آنالیز تخصصی علل کاهش مراجعات به بیمارستانها و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی ارجاع بیماران از کلینیکهای پزشکی و دندانپزشکی همکار (Referral Strategy)

.

تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی ایمیلی جهت آگاه سازی بیماران خارجی ( Email marketing )

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی پیامکی جهت اطلاع رسانی خدمات مراکز پزشکی و خدمات ویژه و مناسبتی ( SMS marketing )

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی ویروسی ( Viral marketing )

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی شبکه اجتماعی ( Social marketing )

.

طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی برند مارکتینگ ( Brand marketing )

.

برندینگ آنلاین و آفلاین کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی (Online & Offline Branding)

.

برندینگ تخصصی در حوزه های انحصار خدمات کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی (To Be Trusted)

.

مشاوره تخصصي در حوزه بازرگاني- بازاريابي – بازاريابي ديجيتال – تدوین استراتژي های راهبردی:

 

مشاوره تخصصي به مدت یک ساعت:$ 10

 

 

احتراما در راستای مشاوره پیرامون پیاده سازی استراتژی های برندینگ و مارکتینگ و همچنین پروسه افتتاح مراکز پزشکی و دندانپزشکی

“صرفا مدیران بیمارستانها، کلینیک ها و مراکز پزشکی و دندانپزشکی”

می توانند با شماره مستقیم ذیل در ساعات 10 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه تماس حاصل فرمایند تا با کمال افتخار صدای گرم و دلنشین فرهخیتگان سپیدپوش را استماع و از بیانات ایشان کسب فضیلت نماییم.

باتقدیم احترام

دکتر سید محمد امین اولیایی

…..

98-912-1956495+

9821-22592140+

info@smao.ir

drsmaol@gmail.com

About

Marketing for a doctor is not different than it is for organizations such as Cleveland and Mayo Clinic; they market daily. While there are websites, brochures, news reports, press conferences, and other events that bring these organizations attention, nothing is more important than developing and implementing proper marketing strategies so that patients become aware. This is not to say that traditional advertising or creating brochures is imperative but rather marketing today for doctors and many other organizations requires a plethora of activities so as to be heard among the large amounts of noise and competition.

According to the AMA, “Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large.” Marketing then is required for any and every physician so that they can help their clients (patients) to uncover and satisfy their wants and needs.

:Contact US

22592140 9821+

:Contact US in Whatsapp

22592140 9890+

Address: Tehran, 8th Narenjestan St, Park Center