.
امور اجرایی در حوزه بازاریابی پزشکی و دندانپزشکی:
.
تدوین استراتژی بازاریابی و بازاریابی دیجیتال مراکز دندانپزشکی و پزشکی
.
تحلیل و آنالیز تخصصی مراکز پزشکی و دندانپزشکی رقبا و مراکز پزشکی لوکال
.
تحلیل و آنالیز تخصصی بیماران و مراجعین فعلی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و ایجاد باشگاه مشتریان ( مراجعین )
.
طراحی، تدوین و تحلیل استراتژی ایجاد مراجعین مشعوف و وفادار در مراکز پزشکی و دندانپزشکی
.
طراحی، تدوین و تحلیل تخصصی قیمت گذاری خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی
.
طراحی، تدوین و تحلیل تخصصی نرخ بازگشت سرمایه در پلن های بازاریابی مراکز پزشکی و دندانپزشکی (ROI )
.
تحلیل و آنالیز تخصصی نقاط قوت و ضعف درون سازمانی کسب و کارها پزشکی و دندانپزشکی
.
تحلیل و آنالیز تخصصی نقاط قوت و ضعف برون سازمانی کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی تصمیمات استراتژیک در کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی توسط تحلیل ( SWOT )
.
طراحی، تدوین واجرای استراتژی بازاریابی پورسانتی در کلینیکهای پزشکی و مراکز دندانپزشکی (Affiliate Marketing )
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی قیمت گذاری خدمات پزشکی و دندانپزشکی بر مبنای سهم بازار ( Market Share )
.
مشاوره تخصصی در راستای تشکیل تیم بازاریابی پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی محور
.
مشاوره تخصصی در راستای خلق خدمت پزشکی و دندانپزشکی منطبق با نیاز مراجعین
.
تحلیل و آنالیز تخصصی علل کاهش مراجعات به بیمارستانها و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی ارجاع بیماران از کلینیکهای پزشکی و دندانپزشکی همکار (Referral Strategy)
.
تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی ایمیلی جهت آگاه سازی بیماران خارجی ( Email marketing )
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی پیامکی جهت اطلاع رسانی خدمات مراکز پزشکی و خدمات ویژه و مناسبتی ( SMS marketing )
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی ویروسی ( Viral marketing )
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی شبکه اجتماعی ( Social marketing )
.
طراحی، تدوین و پیاده سازی استراتژی برند مارکتینگ ( Brand marketing )
.
برندینگ آنلاین و آفلاین کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی (Online & Offline Branding)
.
برندینگ تخصصی در حوزه های انحصار خدمات کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی (To Be Trusted)
.
مشاوره تخصصي در حوزه بازرگاني- بازاريابي – بازاريابي ديجيتال – تدوین استراتژي های راهبردی:
و همچنین عارضه یابی سازمانی به مدت یک ساعت: یک میلیون تومان