Medical Branding

By amin
بازاریابی پزشکان

برندینگ پزشکی و دندانپزشکی

.

امور اجرایی در حوزه برندینگ پزشکی و دندانپزشکی :

.

مشاوره تخصصي و آكادميك راه اندازی  کسب و کارهای آموزشی ،پزشكي و دندانپزشکی

.

مشاوره تخصصي و آكادميك  جهت راه اندازي کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی محور

.

مشاوره تخصصي و آكادميك جهت راه اندازی کسب و کارهای آموزشی و پزشكي و دندانپزشکی در بستر اينترنت ( Internet Marketing )

.

مشاوره تخصصي و آكادميك جهت راه اندازی کسب و کارهای تجاری، خدماتی و آموزشی و پزشكي در بستر بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك جهت راه اندازی  کسب و کارهای خدماتی-پزشکی و آموزشی و پزشكي دندانپزشکی در بستر بازاريابي شبکه های اجتماعی (Social Marketing)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در حوزه برندينگ آنلاين خدمات پزشكي محور و دندانپزشكي (Online Marketing)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در حوزه برندينگ آفلاين خدمات پزشكي محور و دندانپزشكي (Offline Branding)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در حوزه برندينگ شخصي آنلاين پزشکان و دندانپزشکان و مدیران کلینیک ها و بیمارستانها (Online Personal Branding)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در حوزه برندينگ شخصي آفلاين پزشکان و دندانپزشکان و مدیران کلینیک ها و بیمارستانها (Offline Personal Branding)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در راستای تاسیس مراکز پزشکی و دندانپزشکی گردشگر محور (Medical Tourism)

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در راستای تاسیس مراکز پزشکی و دندانپزشکی روستایی

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در راستاي توسعه و سودآوري مراکز پزشکی و دندانپزشکی راكد و زيانده

.

تحليل آكادميك استراتژيهاي نوین در راستای تاسیس کسب و کارهاي پزشکی و دندانپزشکی نوپا

.

ایده پردازي و تحليل و پياده سازي ایده های خلاق و سودآور در حوزه تاسیس مراکز پزشکی و دندانپزشکی

.

مشاوره تخصصي و آكادميك در راستاي تحقيقات استراتژیهای پزشکی و دندانپزشکی   (R&D)

.

نگارش تخصصي و آكادميك بیزینس پلن در راستای تاسیس کلینیکها و مراکز پزشکی و دندانپزشکی (Business Plan)

.

نگارش تخصصي و آكادميك مدل کسب و کار در راستای تاسیس کلینیکها و مراکز پزشکی و دندانپزشکی (Business Model)

.

طراحي استراتژيهاي  کاربردی كوتاه مدت حول محور سودآوري مراکز پزشکی و دندانپزشکی

.

طراحي استراتژيهاي  کاربردی ميان مدت مدت حول محور سودآوري مراکز پزشکی و دندانپزشکی

.

طراحي استراتژيهاي  کاربردی بلند مدت و آينده نگر مبتني بر راهكارهاي آينده پژوهي حول محور سودآوري مراکز پزشکی و دندانپزشکی (Futurology )

.

.

مشاوره تخصصي در حوزه بازرگاني- بازاريابي – بازاريابي ديجيتال – تدوین استراتژي های راهبردی:

 

مشاوره تخصصي به مدت یک ساعت: $10

 

.

About

Marketing for a doctor is not different than it is for organizations such as Cleveland and Mayo Clinic; they market daily. While there are websites, brochures, news reports, press conferences, and other events that bring these organizations attention, nothing is more important than developing and implementing proper marketing strategies so that patients become aware. This is not to say that traditional advertising or creating brochures is imperative but rather marketing today for doctors and many other organizations requires a plethora of activities so as to be heard among the large amounts of noise and competition.

According to the AMA, “Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large.” Marketing then is required for any and every physician so that they can help their clients (patients) to uncover and satisfy their wants and needs.

:Contact US

22592140 9821+

:Contact US in Whatsapp

22592140 9890+

Address: Tehran, 8th Narenjestan St, Park Center